onsdag 25 juni 2008

Efter en lååång dag på jobbet, en irriterande blick på vädret, en längtan till festival + en fet sol!!!

Onsdag, faan vad tiden går snabbt. Har jobbat hälften av tiden nu och det känns som att lovet rinner iväg. Usch, usch.

Idag på jobbet har äntligen mina teammates lyckats ta mig i "Neger och President". Efter en titt på mitt spelsätt och tajming lyckades dom, grattis ;) Folk har blivit impade av P.s pianospelande - vilket har lett till dricks, vi har bakat sviiingoda havrerutor, serverat folk, gått på upptäcksfärd i huset, spelat en annorlunda variant av pingis med en tennisboll, m.m.

Just det, på tal om ingenting, kolla "ABBA"s video till "Fernando", har nog aldrig förr sett en så fejkad stjärnhimmel.
På tal om himmel så håller jag mig uppdaterad på helgvädret genom min syrras ständiga tittande på väderprognoser. Ganska bra faktiskt :)



// emma h

Inga kommentarer: