söndag 13 juli 2008

En mörkare nyans av vit.
Imorgon börjar uppladdningen inför Spanien, jag och Sarkkie intar solariumet. Jag har bestämt mig för att få en liiiite mörkare färg än beige på kroppen under den här utomlands semestern. Förhoppningsvis så funkar min taktik, eller så händer det som så många gånger förr - jag blir kräfta. Har nämligen ganska många bränningar i bagaget.

Förra sommaren lyckades jag bränna varenda litet ställe på baksidan av benen. Kunde inte resa mig upp utan att benen domnade bort.

Dagen har gått snabbt, anledningen till det är att jag vaknade för sent. Eftermiddagen/kvällen spenderades med Sanne och Elina på Sannes studdsmatta tillsammans med morötter, dipp och läsk. Under sommarn ska man inte spara på det goda.

Den här veckan ska jag bara ta som den kommer, inga planer, förutom kanske tisdag kväll. Det här kommer nog bli en härligt slapp vecka, med förhoppningsvis bra väder.

// emma h

Inga kommentarer: