onsdag 16 juli 2008

Åååååååååååååh.

Undra varför allt planerat går i stöpet? Blev alltså ingenting av det planerade igår. Jag och Sara skulle till hennes tjompis Fredrik, men på grund av ett oväntat besök av hans moster blev allt försent.

Så kan det gå, men vi får helt enkelt se till helgen om ödet sätter sin feta fot ivägen.
Idag blir det väl pengatjäning igen. Måla brädor, blääääääääääääääää. Men den där "komikern" som hon kallar sig själv, tvingar mig!
Ska även på stan med "komikern" och köpa en present åt Tuva, våran kusins barn. Ska passa på att inhandla lite saker till mig själv då också.
Och sorry mates, men ikväll ska jag faktiskt kolla dom där jäkla filmerna.
När allt planerat blev inställt igår gick jag och Sara på Statoil istället och hyrde en film, "Black water". Jag köpte godis, mest på grund av att Sara var sugen och hennes snack om hur otroligt gott det ser ut när andra äter. Speciellt gott tycker hon det ser ut när man äter från påsen. Mysko.

Film, godis och popcorn blev det, sen gick vi hemmåt.

Statoil (norra) borde verkligen byta ut några från personalen. Dom är ju inte speciellt trevliga, man får vara glad om dom ens säger hej.

// emma h

Inga kommentarer: