torsdag 17 juli 2008

Tårta, tårta, tårta.

Imorgon får jag se vad jag orkar med. Har märkt att jag börjar bli slö. Inte den där sköna slöheten som man kan ha, utan den där jobbiga. Ni vet.

Istället för American pie blev det Pocahontas. Två rätt så olika filmer, men det var nog barnet i Sara som tog över när hon föreslog att vi skulle se en Disneyfilm istället. Skulle kolla Ringaren i Notredame efter vi sett klar den först filmen, men så blev det inte. Istället såg vi ett dubbelavsnitt av Sex and the City.

Om exakt en vecka lämnar jag stan. Måste börja packa imorgon eller i övermorgon. Själva nerpackningen är inte jobbigt alls. Det jobbiga kommer när man ska packa upp. Slänga allt i tvätten, förutom dom hundra saker man aldrig använde, lägga tillbaka alla jobbiga smågrejer som halsband, klämmor, m.m. Men man ska kanske inte börja tänka på sådana saker innan man ens kommit iväg, nej, det ska faktiskt bli en riktig skön utomlandsresa det här. Hoppas den bara inkluderar sol och en fet bränna.
Det första alternativet tror jag på, men tyvärr inte det andra... fast det beror på vad man menar med bränna.

Och hörrni, nu håller vi tummarna för helgen. Eller hur?

// emma h

Inga kommentarer: