lördag 30 augusti 2008

Tidigare morgon har vi varit med om.

Igår blev det ganska sent hos Elina. Kom hem vid 01.00. Elina som skulle upp klockan 07.00 i morse brydde sig inte om att hon bara skulle få cirka sex timmars sömn.

Det blev iallafall film + fläsk. Vi cyklade ner till Statoil och köpte lite popcorn och sådana saker, sen upp till Elina igen för att titta på Eva&Adam - Fyra födelsedagar och ett fjasko.
Haha. både jag och Elina är stora fan av Eva&Adam filmerna, skitbra!!
Sen efter den filmen kollade vi på Mean Girls, medan Eva&Adam filmerna aldrig sviker, så var den här filmen lite av en besvikelse. Den höll helt enkelt inte måttet, kanske för att jag sett den en miljon gånger, men en bra film ska man ju kunna kolla på två miljoner gånger utan att den ska bli dålig.

Nu sitter jag iallafall och käkar frukost, har provat på en ny yoghurt. Skitgod! Så nu ska jag nog klara av att käka innan skolan. Perfekt.

Idag vet jag inte om jag ska till stugan eller vad det blir, verkar inte som att jag ska hjälpa till att måla, men vem vet, snart ringer nog telefonen och då är det bara att slänga på sig kläderna, hoppa i skorna och springa ut. Så bråttom är det.

Ikväll vet jag inte vad det blir, om jag nu ska till stugan och måla kanske jag stannar där, eller så byter jag om till batman och räddar Sanne.

Hoppas på det andra alternativet så min batmandräkt blir använd någon gång.


//emma h


Inga kommentarer: