söndag 31 augusti 2008

Uppdrag - slutfört.

Sanne är i säkerhet. Jag har gjort mitt för ikväll och lyckades mycket bra.

Istället för att hyra film så fick vi höra att det var Pearl Harbor i 4an, så det vart kanal 4 för hela kvällen. Inte för att koncentrationen hölls på tv:n så mycket, men iallafall. Sanne jag rekommenderar att du ska se hela filmen, utan att vara distraherad av mutanter ;) haha

Svar ja, jag har gjort bort mig idag. Hela grejen startade när vi hade en konversation om WOW, vilket jag inte är så insatt i. Konversationen slutade med: En brolla asgarvandes på golvet, en idiotstämplad Emma, och en teori om att WOW är precis som jujutsu:
man får byta kläder ju bättre man blir.

Nu är det sen kväll och idag är en ny dag, så nu är det bara en sak som gäller - sängen.

// emma h

Inga kommentarer: