måndag 8 september 2008


Dagen har gått snabbt, har suttit i skolan och bara väntat på att få gå hem. Usch har känt mig riktigt obekväm där idag kanske på grund av hettan jag tyckt mig känna hela tiden.
Imorgon hoppas vi på svalare dag!

Nu sitter jag och skriver ut bilder till mitt och Brollas historie "projekt", som vi har jobbat med idag. Fick lite panik när vi insåg att alla utom typ vi var klar med det, och med tanke på att vi ska redovisa på torsdag så gjorde vi bort det idag efter skolan. Mycket bättre att fixa sånt där två stycken, mycket mer blir gjort.

Vi gjorde även bort mitt, Brollas och Linas engelska grejs, mycket skönt att vara klar med allt sånt. Nu är det bara matten kvar och franska men båda är hyfsat lätta så det ska jag klara med ena lillfingret.

Annars idag har jag varit förbi Elina en sväng, sen när hon begav sig av mot träning så cyklade jag upp mot sporthallen för att kolla våran träning. Passa er på onsdag, för då är jag på topp! ;)
Tar den sista honungste koppen just nu, för imorgon när jag vaknar då ska jag vara som ny i halsen.

Nu ska jag kika vidare här sen ska jag och sova. Har en liten sovmorgon imorgon till halv tio, så imorgon ska jag vara pigg när jag vaknar!
// emma h

Inga kommentarer: