tisdag 9 september 2008

Jag är liiiite avis.

Robin, min f.d klasskompis, ska åka med hans kusin till London för att se Madonna. Fy fan vad fusk att åka dit. Sen ska dom åka dit själv också, och hon är 91a och han är då 92a. Fusk. Hade jag och Sara velat åka dit hade vi såklart inte fått. Men mamma kan inte säga det utan sitter och ljuger att vi visst också hade fått åka. Hon ljuger dåligt!

Dåligt humör är jag också på. Hade kunnat mörda i detta tillfälle. Tur att jag och Sara har ett bord emellan oss. Synd om dom som ska på träningen.
Matten och engelska förstörde, men böckerna klarade iallafall sig hyfsat bra under utbrottet.

Annars idag har det varit skola, sen så skulle jag och Sarkkie och fika. Blev jag, Sara, Julia, Elin och Lina som fikade. Efter det gick vi och köpte en mössa.
Nu ska jag och byta om, sen ska jag göra klar engelskan, sen ska jag sova, sen ska jag upp och ha en "trevlig" utflyckt på Luossavaara, längtar riktigt.

not.

// emma h

Inga kommentarer: