torsdag 25 september 2008

Sitter här, djupt inne i mina egna funderingar, försöker
klura ut en bra lösning för helgen. Kommer inte på
någon smart, så det verkar inte bli som planerat...

Nästan så vi gör ett kors i taket ;)

Skolan har rullat på.
Rullat har även dom stackrarna gjort
som drog en flupp under brännbollen. Även jag höll på
slå en rova när jag skulle runda kornan, tur som jag verkar
ha idag, slapp jag skrapsår på knäna.

Nu ska jag äta, sen blir det stan och tjejkväll, eller så blir
det träning. Tror inte så många ska träna idag,
men snart börjar alla tävlingar så det kanske vore bäst att gå och röra
på fläsket lite grann.

Jo, min hypotes om gårdagens träning stämde hyfsat bra.
Fast det var jag som först råkade kasta en boll på våran tränare.
Sen för att ge tillbaka kastade han en boll i ansiktet på mig. Så jag hade
1/2 rätt.

// emma h

Inga kommentarer: