fredag 5 september 2008

Skönt att få sova ut. Mindre skönt att ligga på mage och blogga.

Blev att stanna hemma idag, kanske hinner jag bli frisk till på måndag. Nu är jag verkligen sugen på att träna så förhoppningsvis måndag!!
Hittills har jag bara hunnit slappa och äta frukost, snart ska jag ta tag i garderoben som verkligen är i behov av en rensning. Det ser helt enkelt förjävligt ut i den, inte så lätt med utdragbara lådor, man hittar inget, och har man bråttom så slänger man bara ut och in allting. Nästa vecka blir det ändring på det, ska till IKEA och köpa lite saker, så ska jag flytta in till Sarkkies garderob som har den bättre av oss två (ovanligt, eh.. nej)

Imorgon blir det filmkväll här hemma. Ikväll kanske jag åker till stugan, kanske inte. Det bestämmer jag då, beroende på vad jag känner för.

// emma h

Inga kommentarer: