onsdag 24 september 2008


Skolan suger ut all energi från en. Sitter här nu och känner mig
allt annat än pigg. Träna vet jag inte hur jag ska orka med,
men det får helt enkelt gå.


Tänkte ta en powernap nyss, men tanken
att resa mig från sängen sådär vid 17.00 tiden
och sen gå iväg på träning, helt trött och tjurig
(som jag är efter en powernap), lockade mig inte.
Nej, jag kör på att hålla ut under träningen med
hjälp av: övertröttheten.
Ingenting att rekommendera, men brukar funka hyfsat
bra i cirka en timme.
Fast den "härligt" stickande doften av svett från grannen, brukar hålla
en ganska pigg.
Eller så får man väl en boll kastad i skallen av våran ryske tränare,
som inte riiiiktigt gillar att man gäspar under träning.



Skolan rullar på. Provet på blommorna igår gick bra.
Nästa vecka blir det ett till prov i naturkunskap, fjällboken
den här gången. Sen veckan innan lovet, 43, har vi två eller tre prov.
Gäller att börja hitta sin pluggsida nu. Känns så svårt att börja
igen efter ett långt och härligt sommarlov. Känns hemskt
att säga, men jag längtar redan till nästa! Ett år kvar...


Helgen börjar närma sig, blir att sova hos Lina
från fredag till lördag. Ska bli roligt, vi får se vad som
händer där.

Nu ska jag äta :)

// emma h

Inga kommentarer: