onsdag 17 september 2008

Uppdatering kring fransman : Mannen tros inte vara farlig för allmänheten.
Kan man kanske känna sig liiiiite säkrare än i lördags när man går hem, gäller bara att ta en omväg så man inte stöter ihop med "kyrkoskogsmannen".

Dagen har rusat förbi, som alla andra dagar. Snart sitter man väl här och är 100år, hoppas man hunnit leva livet tills dess bara!

Jag har återigen kläckt en av mina "bästa" idéer inför Uffe, som genast nappade på mitt förslag.
Kommentarerna jag fick av klassen lät:
-SMART!
I en aning irriterad och "tvärtom språket" ton.

Som tur var så tänkte Uffe riktigt klart denna dag och kom på att mitt "smarta" förslag skulle ta alldeles för lång tid, så jag slipper bli SP1ornas hatobjekt 2008. SKÖNT!!!

Annars har bara dagen rullat på, funderingar som dessa har uppstått:

  • Har vi (Brolla och jag) skjutits ner från första platsen för att ge plats åt andra mästare i franska?
  • Är vi mobbade?
  • Hur ska vi orka med Linas dagar i "mörkret"?

Har tyvärr inte orkat, eller rättare sagt tordas, spekulera mer i dom frågorna, mest på grund av dom negativa svar jag väntas få...

// emma h

Inga kommentarer: