fredag 26 september 2008

Vid 06.00 stördes jag av ett irriterande ljud,
tog ett bra tag innan jag kom på att det var mobilen.
Slängde mig på den, tryckte på "stopp".
Blev sen liggandes i sängen ett bra tag innan jag kom på...

Det är ju fredag!

Flög upp ur sängen, för att göra den bästa dagen under
veckan så lång som möjligt.
Kommer nog ångra mig ikväll när jag, vid 10.00
kommer sitta och halv sova i Linas soffa.


Dagens middag kommer vid cirka 18.30 tiden, då vi
beger oss av mot Luossa och Lina för att käka
thaimat! Linas mamma är en riktig hejjare på att
göra vårrullar, eller som dom skulle sagt i Thailand:
"vållullal".

Ska bli hur gott som helst, och hur kul som helst!!
Ska ta med twister, så ska vi twista lös där inne i lägenheten.
Ingen kommer dock ha någon chans över mig, men dom får
gärna göra ett försök. Jag slår dom helt enkelt med lillfingret! ;)

Nu ska jag gå och trycka i mig den tredje bananen idag,
annars kommer jag börja käka på något annat inom kort...

// emma h

Inga kommentarer: