söndag 26 oktober 2008

Sista inlägget. Jag börjar bli lite nervös, det beror nog på att jag tror att det kommer bli jag som får agera storasyster under dom här dagarna i storstaden, även om den riktiga säger något annat. Men det kommer nog gå bra, eller det kommer gå bra. Lite orolig är jag över att en galen stockholmare kommer hoppa på oss, den som lever får se, men man kan ju hoppas på motsatsen.

Gårdagen gick som sagt väldigt snabbt. Efter hockeyn igår fixade jag mat åt mig och Kalle, Sara skulle egentligen fixa den, men hon skyllde på sin förkyldning. Så det blev varma mackor med pesto och kyckling, riktigt gott!!
Efter det kom Lina och Sanne förbi, det blev en biltur med en massa slirande och hjärtan uppe i halsgropen. Sen ett besök hos ett par kaffe-älskare, där min penna till mobilen försvann, men som alltid förr hittade den tillbaka till mig, den dök upp i en annan lägenhet än där jag tappade den. Mystiskt. Fast den hittade ju iallafall hem.

Nu är allting packat, väskan är lätt som en fjäder, vilket den förhoppningsvis inte kommer vara när jag anländer hem igen. Ha ett bra lov! Vi hörs.

// emma h

Inga kommentarer: