söndag 16 november 2008

Dagen kommer spenderas med naturkunskapen och matten. Och det ska det börjas med alldeles alldeles strax.Först tänkte jag ta och gå ner och duscha för att sedan meddela Elina att det där eventuella gymbesöket inte blir av för mig. Känner på mig att hon inte kommer bli så glad, och kanske kommer hon förbi här och drar med mig. Hon snackade någonting om det igår, kunde inte riktigt tolka om det var ett ondskefullt smile hon gav mig eller inte. Det var mörkt ute.

Redan söndag. Varför går tiden så snabbt? Jag hinner inte med. Ett beslut skulle varit taget denna helg, men det har det inte hunnits med. Så jag får fortsätta leva ovetandes vad gäller den punkten. Känns ganska jobbigt.

Nej, ska pallra mig ner mot duschen men först ska jag dra iväg ett sms till Elina.

// emma h

Inga kommentarer: