tisdag 11 november 2008

Hemprov, visst en skitbra idé om man har lust att skriva häcken av sig.
Seg skoldag idag, segare än vanligt, men det gjorde inget, bra utsikt roade mig genom dagen.

Efter skolan var det en nål jag fick instucken i armen. Tanten som hade hand om nålen verkade inte riktigt ha den rätta tekniken vad gällde nålstickande, och inte heller den rätta tekniken för att få fram ett smile. Hon var helt enkelt rätt sur. Och dålig på att sticka folk.

Vad har hunnit hända under den här veckan, eller under dom här två dagarna?
Ja, inte mycket faktiskt. Eller det har hunnits med en riktigt rolig träning, ännu en besvikelse och en hel del fjäskande. Även ett besök av Sanne, och ett besök hos Elina.

Nej nu ska jag försöka få gjort lite till på hemprovet, sen ska jag börja pallra mig uppåt mot sängen och en ny dag.

// emma h

Inga kommentarer: