fredag 21 november 2008

Jag har blivit utmanad av Kalle, då var det bara att börja...

Tre saker som skrämmer mig:
1. Döden
2. Att vara ensam i våran källare...
3. Kyrkoskogen nu på senaste tiden...

Tre personer som får mig att skratta:
1. Lina
2. Elina
3. Sanne

Tre saker jag älskar:
1. Att garva
2. Sommar
3. Kladdkaka

Tre saker jag hatar:
1. Falska människor
2. Att jag så lätt får ångest
3. När det är äckligt kallt på vintern


Tre saker jag inte förstår:
1. Vad händer efter döden?
2. Hur vissa människor tänker
3. Att jag kommer få glida bil med min "lilla" storasyster i sommar ;)


Tre saker jag gör just nu:
1. Lyssnar musik
2. Väntar på mat
3. Funderar över hur jag kommer orka vara uppe ikväll


Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Få människor att förstå hur mycket jag tycker om dom
2. Bergsklättra
3. Resa jorden runt


Tre saker jag kan göra:
1. Äta med kinapinnar
2. min egna moonwalk ;)
3. Även jag kan göra tungan till en treklöver ;D

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Att gå på händerna
2. Att skriva lika snyggt som Elina
3. Äta mozzarella ost (det ser så gott ut när alla andra äter det)


Tre favoriträtter:
1. Jag vet faktisk inte...
2. ...
3. ...


Tre personer jag utmanar:
1. Elina Uvén Ranner
2. Sanne Broström
3. Amanda Backman

Inga kommentarer: