fredag 14 november 2008

Äntligen!! Jag kan äntligen få över bilder från mobilen till datorn! Skönt, ett problem ur världen.

Idag efter skolan, som gick skitsegt, var det fika på Safari med en asthet Elina, ny i håret och det riktigt rykte om henne ;) Jättefint!
Efter det blev det lite knallande i den gigantiskt stora staden, sen gick vi hem till Elina för att hon skulle hinna jävlas lite med hennes pappa. Hon behöver sin dagliga dos. Det behöver vi ju alla av något. Hemma hos mig är det tvärtom. Pappa jävlas med mig så bokstavs-barnet i mig kommer fram. Eller iallafall enligt Sara... men hon ska nog inte säga så mycket... he he...
Hem till mig sen för att käka en supergod sallad gjord av mästerkocken Sarkkie dudle dandy. Efter det så blev det en massa snack om saker hit och dit. Smoothie sen, och efter det knallade Elina hem till killen Tom.

Hamnade därefter i soffan framför Idol. Jag och Jocke har slagit vad, han tror att Johan åker ut, jag tror Kevin. Får se vem som har rätt. Mycket står på spel... en hel ckokladmuffin... ojojoj, nu håller vi tummarna för Emma...

// emma h

1 kommentar:

eliiiiina sa...

Jaaa! Jag och Pappa är två bråkkompisar! :)

Och är du galen?!! Trodde du på allvar att Kevin skulle åka! Han är ju gryyyymm! :)