tisdag 25 november 2008

Okej, det är på riktigt. Vi har fått tillbaka våran gamla lärare... Igår tänkte jag att det kanske bara var så att Majsan gått till fel klassrum, att hon idag skulle återvända med ett sånt där trevligt majsan leende på läpparna. Men icke, istället kom det där "jag vill skjuta er" leendet tillbaka. Men det här fixar vi...

Idag har jag hunnit vara och fixa naglarna efter skolan, har även hunnit med att vara och käka på La Guna med pappa, Tomas och Anna. Det är läskigt hur lik Tomas är pappa, eller egentligen hur lik pappa är Tomas.

Jo, förresten, glöm allt jag sagt förut om hur körd jag varit. NU är jag körd på riktigt. Eller iallafall lite sådär halvt bränd, iallafall på kanten. Men ett tag till med detta stillastående och jag kommer brännas vid!
Nej, jag ska nu återvända till pluggandet och ta tag i saker och ting!

// emma h

Inga kommentarer: