onsdag 12 november 2008

Vojvoj ;) Nu är provet firrat, eller ska väl finslipa det imorgon, men det blir då det.
Blir Grey's som tänkt med Brolla ikväll, även om träningen inte blev av. Skulle verkligen behöva träna. Träningsvärken som jag drog på mig i måndags, när vi körde en riktigt flummig övning, är inte trevlig. Mats måste verkligen tänkt "nu jäklar ska jag fixa lite träningsvärk på den där slöisen borta i hörnet". Jag kan inte gå i trappor. Det är pinsamt, för ingen annan har det. Skyller på att jag inte gymmar.... he he... Men det ska det bli ändring på. För Emma råkar nämligen veta att tomten ska ge henne ett gymkort i julklapp. Snart är det jul!! Då kommer tjocka, feta släkten hit. Det ser jag fram emot!

Nu, blir det smoothie fixning, och lite uppfräschning för ett möte med Brolla ;)

Byebye

// emma h

Inga kommentarer: