tisdag 9 december 2008

En tröja och fika rikare så är jag hemma från stan. Bjöd min syster på jäkligt dyrt fika, men det är väl sånt vi småsyskon är till för. Efter cirka 1,5 timmes fikande med Sarkkie, Kalle, Elin och Amanda, började jag och den nervösa versionen av Sara bege oss hemåt. Saras nervositet var onödig, eller i alla fall som det verkar nu. Who knows när utbrottet kommer...

Har ingenting i skolan nu, riktigt skönt att slippa gå hem och sätta sig framför böckerna direkt. Istället gör man saker man har lust med, fikar till exempel...
Men imorgon ska Lina komma hit efter skolan, så ska vi fixa klart våran historia. Vi ska hålla "salong" nu på måndag. Lina ska vara Katarina Medici och jag hennes följeslagare, vi kommer förhoppningsvis kicka ass när vi berättar om hennes liv och vad hon tyckte om protestantismen.



Du klarar det Elina, kom ihåg att jag finns här :)

Inga kommentarer: