torsdag 4 december 2008

Lina störde min matfrid när hon smsade och skrev att hon hade något viktigt att berätta. Då var det bara att slänga i sig hamburgaren och kuta upp för att slå henne en pling. Tur att hon inte störde mig i maten i onödan, här var det viktiga saker som diskuterades ;)

Uffe har gett mig några goda råd idag, ska nog fundera på att lyssna mer på han. Han är inte så dum som man tror.

Så har ännu en vecka flygit iväg. Tiden går fort. För fort. Men helg sitter aldrig fel, och denna helg blir förhoppningsvis pluggfri, om jag bara kunde skriva det där jäkla nk arbetet någon gång! På lördag blir det julbord, det är väl det enda som är bestämt, iallafall det enda som är seriöst.
Blir väl att vara social, det är likadant med det som helg, kan aldrig sitta fel! Om man nu inte är i en enormt djup emoperiod...

NU ska jag ta tag i nkn, och även kolla igenom lite saker på datorn. Har sista provet imorgon innan jul!!!! SKÖNT!!



Vi har alla varit små, och vi har alla en gång haft långt hår.



// emma h

Inga kommentarer: