tisdag 30 december 2008

Två år sen jag var påväg hem från träningslägret i Varberg med en som då var en av mina bästa vänner. Ett år sen jag satt och väntade in nyår som jag skulle fira hemma med the family + Micke.
Tiden går snabbt när man har roligt, för snabbt när man börjar tänka efter, och vääldigt mycket hinner ändras samtidigt som tiden går.
Vänner har försvunnit, intressen har tappats, nya kontakter har skapats och jag har kanske blivit någon centimeter längre ;) Nej men 08 har varit ett bra år. Kanske inte på alla fronter, men på dom flesta. Det bästa tror jag är det otroligt roliga folket jag lärt känna, tur att ni helt otippat kom från ingenstans för det har gjort så många saker mycket mycket roligare.

Hur kommer 09 bli, året som 16? Ja ni, den som lever får se...

// emma h

Inga kommentarer: