lördag 3 januari 2009

Det var knappt så jag överlevde den tidiga uppgången i morse. Sen när jag käkade frukost och äntligen lyckats trycka i mig min macka och mådde dåligt som tusan och jag skulle gå upp till mitt rum, vad tror ni jag är 1cm från att sätta foten i? Jo en pizza som någon av mina katter lagt. Behöver jag säga att frukosten var påväg upp när jag skulle torka upp det där. Uäk.

Just nu sitter jag i köket med Sarkkie och Matilda som båda har beslutsångest. Dom väljer att sitta och sjunga till "My heart will go on", vilket har lett till att vi alla tre blivit lite djupa och börjat tänka på livet... Vilket kanske inte är så bra i alla lägen. Jag tappade precis endel av livslusten.

Jaha, kvällen kommer jag spendera ensam. Någon som är sugen på en filmkväll?

// emma h

Inga kommentarer: