tisdag 20 januari 2009

Skoterkursen slutade i att jag satt i Linas bil, utan Lina, tillsammans med endast hennes mamma. Var inte så hemskt, tror hon lagt bakom sig det som hände hemma hos henne för några månader sen. Det ska vi vara vääldigt glada för...

Har jag berättat att vi har två 40+are i gruppen? Dom har redan fått pluggisstämpeln och svarar gärna på frågor som "hur fort får man köra med skoter?", "hur mycket bensin får man ha med sig?" för att impa på gubben som håller i kursen. Dom sitter även och drar iväg ett gubbgarv mellan varven, vad dom skrattar åt har jag inte lyckats få reda på, tror ändå inte jag förstått deras typ av humor. Eller vem vet, kanske har vi en emmashumorgubbe där längst bak i rummet?
Resten tar vi imorgon, för nu ska jag fundera på hur i hela jag kunde glömma världens fetaste pärm som låg mitt framför näsan på mig därborta.
// emma h

Inga kommentarer: