onsdag 11 februari 2009

Gör det här testet annars kommer något tragiskt hända i helgen!
Jag blev utmanad av Amanda Backman. Brolla och Kalle, det är bara att ni sätter igång med det här för jag utmanar er ;)

Var kommer du ifrån? Jadu...
Heter? (Håll i er) Emma Gun Karin Hedin..
Hur gammal är du? 16
När fyller du år? 31 december
Tycker du om någon just nu? Nejnej, eller iallafall inte på det viset jag tror det är menat.
Jag samlar på? Ingenting
Gröna eller röda äpplen? Röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Beror på, men jag slår hellre i något.
Vilken tid gick du upp idag? 07.30
Har du sovit i din egna säng inatt? jodå
Har du sovit ensam inatt? Nej faktiskt inte.
Har du strumpor på dig nu? Klart!
Hur svarar du i telefon? "hallå"
Vad ska du göra ikväll? Sova
Vad ska du göra imorgon? Skola, träning och skriva lite samhälls
Var vill du bo när du blir stor? Paris eller i USA
Vad vill du bli när du blir stor? Hmm.. det vet jag inte
Är det okej att gråta? Jodå det är det.
När grät du senast? det var igår, haha..
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren, helt klart.
Laddar du ner musik och filmer från internet? Det där fixar Sarkkie ;)
Skulle du göra om du vann en miljon? Resa och köpa en massa saker
Bär du glasögon eller linser? nejnej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej
Har du piercing? nope, ja öronen då men det räknas som inte ;)
Har du tatuering? Nej, men vill ha en
Vill du gifta dig? Ja det hade varit lite kul
Vill du ha barn? Ja, men i sådana fall sånna där som är söta och tysta :)
Solar du ofta? Hejsan Iprenben..
Är du bra på att laga mat? När jag orkar laga mat så ;)
Gillar du att dansa? Njaa, det beror väl på när och var. Men mattelektionerna brukar funka perfekt och vissa fredagar också ;)
Hur vig är du? Jadu, lite halvtomhalvt.
Vilken är din favoritglass? Isglass är gott ;) men ben&jerry's är också något att hänga i granen
Tror du på ett liv efter döden? Jaa, eller jag vet inte. Hoppas bara det inte blir helt mörkt.
Bor dina föräldrar tillsammans? Jaa :)
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska skulle jag nog säga
Vilken ögonfärg har du? Blå
Vilka hårfärger har du haft? Det jag har nu, blondt, och sen har jag haft mörka slingor i det.
Är du beroende av något ? Nej det är jag nog inte.
Röker du? Nejnej!
Senaste låten du hörde? Top of the world - dixie chicks
Brukar du bädda sängen? Njaa, jag är så seg så jag brukar inte hinna.
Har du kysst någon under den senaste veckan? Nej.
Vad var det senaste du sa? "Godnatt"
Vem kramade du senast? Kommer inte ihåg.
Saknar du någon nu? Ja, det gör jag.

Inga kommentarer: