fredag 27 februari 2009

I morse när jag knallade iväg mot skolan hade jag min lillasysters kofta på mig. När jag för andra gången under dagen gick in på Safari för cirka en timme sen, hade jag inte på mig den längre. Panik. Jag och Lina ruschade till Lindex för att störta in i ett provrum där en tant bytte om (fast vi knackade självklart på innan vi steg in). Jag tackade gud när jag såg koftan hänga där på kroken.

Jag tror att någon försökte ge oss ett tecken, att vi verkligen inte skulle/borde besöka Safari.
Första gången vi var där var det knökfullt och vi vände om. Andra gången när vi precis fått bord och ska ner och beställa så upptäcker jag som sagt att min kofta inte längre sitter på mig.
Denna någon kanske tyckte att en chokladboll och två chokladrutor räckte för dagen? Vad vet jag? Men en sak är iallafall säker, jag skulle verkligen vela se mer av dessa tecken. Tecken som visar vad man borde, och inte borde göra. Det hade underlättat många saker


Om drygt en timme så åker jag, Lina, Sanne och Sofie ner till Coop för att fylla vagnarna. Stället ska lämnas tomt! eller hur Sanne? ;)
Kvällen kommer spenderas i mjukisbrallorna, framför tv:n med popcornskålen i händerna. Imorgon ska vi dra ut med skojtern. Lina tror dock inte att vi kommer komma mer än två mter från stugan, men hon ska allt få se! Två på skotern och två på rattkälken bakom. Det här kommer blir riktigt najZZ..

Jag får även passa på att önska Sarkkie dudle dandy och hennes följeslagare en trevlig kväll!

// emma h

1 kommentar:

Anonym sa...

coop var tvungen att fylla på sina lager när vi varit där !