torsdag 26 mars 2009


Både jag och Lina har upptäckt dolda talanger. I en sport där man får ta ut sina aggressioner, mosa, krossa och brotta ner folk om man känner för det. Rugby. Jag råder er att inte ha för tighta brallor när ni utövar denna sport.

Jag har även upptäckt hur svag jag är. Under veckan har jag blivit nerbrottad.. ja jag tror inte det är mindre än 10 gånger (den gången då chill pose tacklade mig så jag flög och landade på arslet räknas inte då jag inte visste att vi fick börja tacklas). Sanne ska även ha en film som visar resultatet av mina påbörjade fighter, om jag kommer över den så ska ni få se den här.

Jag är påväg upp. Tänkandet går såhär "left foot, right foot", tips från en vän. Funkar det lika bra som sist, då är det inte många dagar tills jag är helt uppe!

// emma h

Inga kommentarer: