tisdag 10 mars 2009

Så gör vi ett försök igen då. Internet strular ju lite hit och dit hela tiden, men just nu verkar det funka rätt bra iallafall.

Tisdag. Vad har hänt?
Den dagen under veckan som brukar flyyyga iväg har gått svinsakta. Jag har hunnit knalla rakt in i ett bord i matsalen och hållt på flyga över det, men det gick bra! Jag tyckte inte det var så pinsamt, men det gjorde Lina.
Lina som inte bara skäms för andra, utan som också är en trogen läsare av denna blogg tyckte att jag skulle nämna en till sak vad gällde mitt första "förhållande" som jag skrev om igår. Och det är att min vän, Lina alltså, vänstrade lite med min man då i årskurs ett. Dom gifte sig till och med i smyg har jag fått reda på idag.. Kanske var även detta en av anledningarna till att det tog slut mellan oss? Vem vet, vem vet..


Sen upptäckte jag till min besvikelse hur Sara tar hand om mina kläder..
Så jag började snacka med henne om det, men hon var helt inne i datorn..
Och då gick jag igenom hennes lådor, tänkte att hon kan ju inte se det om hon är så inne i datorn. Då hittade jag till min besvikelse ett foto av mig där som hon inte hängt upp på mer än ett år... buhu..


Godnatt :)

// emma h

1 kommentar:

Anonym sa...

han vänstrade nog med dom flesta tjejerna i klassen...kanske därför inga förhållanden höll på den tiden..