söndag 8 mars 2009

Skola imorgon då, oundvikligt hur lite man än vill dit. Förstår inte hur jag kommer kunna somna i tid för att orka stiga upp imorgon. Vi börjar 08.00. Känns inte så härligt faktiskt..

Det har varit en sån där seg söndag som söndagar alltid är. Man gör ingenting. Eller om man gör något så är det skolsaker. Men smarta som vi är så gjorde vi bort "allting" innan lovet, så jag har inte ens behövt tänka på plugg under lovet.

Har fått tips om att tänka lite negativt för att sedan kunna bli positivt överraskad. Det lät som en väldigt smart idé då jag på senaste tiden blivit negativt överraskad alltför många gånger. Tipsaren ville samtidigt lägga till att jag skulle passa mig för att tänka alltför negativt och därmed slippa bli emo. Så ni alla därute som kör på den här stilen.. tänk på att det finns en väldigt fin gräns mellan den "ljusa" och den "mörka" sidan.

Jag håller mig till ljuset iallafall.


// emma h

Inga kommentarer: