fredag 3 april 2009

Kvällens planer är att dra ihop mitt pick och pack och bege mig ut mot skogen, lämna stressen, livet, storstaden bakom mig för att slappa tills imorgon kväll då det blir kalas. Eller njaa... Eddan,, Völuspan och Dante hänger med mig ut i vildmarken för det måste pluggas en del där ute. Men inte klagar jag, nej nej, livet är härligt gånger som denna!

Det verkar som att det finns två emma hedin i Sannes liv. Emma Hedin som då är jag, och en annan som lämnar kommentarer i mitt namn på hennes blogg.. hmm.. Har jag en stalker? En wannabe? Eller är det helt enkelt någon som har liite svårt att stava till sitt eget namn? Jag har ingen aning, bara det att jag vet att det inte finns två emmor i Sannes liv ;)

// emma h

1 kommentar:

sanne sa...

det finns bara en emma i mitt liv.... och du kan ju gissa vem de är ;)