torsdag 28 maj 2009


"Dom som inte ser dig varje dag skulle tro att du var död.."
Ni vet att man ibland kan tappa bort sig längst vägen. Det är precis det jag gjort, jag svängde vänster där jag skulle svänga höger.. Men nu är jag back on track.

Det har spelats fotboll i stormen idag. Det var kallt, blåsigt och förjävla jobbigt att försöka få bollen att gå i den riktningen man ville, men gick det gjorde det! Lite tacklingar på det och det hela resulterade i en oavgjord match.

Sen har vi väntat spänt på resultat. Hade allt slit lönat sig? Det blev några muskelspänningar, high fives och moves jag aldrig sett förr. Snyggast var helt klart stilen som jag skulle kalla "tuppen", den lägger jag på minnet och stoppar in i bakfickan.

Sen har jag hjulat i korridorerna, något alla borde prova på någon gång. Se bara till att korridoren är tom på folk och minst tre meter bred.

Annars så har den här veckan hittills varit rätt onödig.. eller nödig. Det beror på hur man ser på det hela.

// emma h

Inga kommentarer: