måndag 4 maj 2009

Nattliga funderingar när det inte går att sova en söndagsnatt som denna:

"Hahaha okej, låter mysigt på ett mystiskt sätt måste jag säga. Jag har kommit på några saker under söndagsnatten: man ska inte dricka te ur genomskinliga glas, mitt hår tycks numera hålla sig rent extremt länge, jag vill ha ett par höga shorts och en hög jeanskjol, jag fick en flashback från torsdag. Sen måste vi förbereda oss för föräldramötet på rasten, jag måste städa mitt rum, måste sluta med dom goda kakorna i skafferiet och att jag måste köpa en ny bikiniöverdel. Jag tror detta är vishetens natt"

"Vishetens natt är detta med säkerhet. Jag känner hur den strålar ut i kroppen, just nu är den i tårna. Jag måste mycket jag, om jag orkar med alla måsten får tiden visa. Jag har kommit fram till att det är rätt najzz att sitta fast i mitten på något vis. Man kan försvinna rätt lätt. Synd att du aldrig kommer få känna på känslan. Men du vet ju hur det är att vara på toppen, vilket jag aldrig kommer få veta. Always look at the bright side of life!"


// emma h

Inga kommentarer: