onsdag 3 juni 2009

Hanna och hennes man var snygga. Mycket snygga. Foto det får ni imorgon, mina blev avhuggna när jag förde över dom..

Vi var tvungen att ta till skuffen ännu en gång för att kunna färdas längst vägarna. Det gick som förra gången, smidigt och bra. En sak som skilde sig från sist var att vi hade en åskådare av manligt kön, cirka 65år, grått hår, blå keps och en rutig skjorta.
Jag kan tänka mig att han funderade över vad vi höll på med när två människor hoppar in i skuffen, lägger sig ner och sen stängs luckan. Efter han sett detta kunde han inte släppa oss med blicken, och skrattade, det var bara förnamnet av vad han gjorde.. Sedär, nu har han något att berätta för barnbarnen!

Sen har jag varit med om ett baksving. Jag fastnade i bilbältet, var inte medveten om det och knallade därför på. Cirka en halvmeter utanför bilen flyger jag in i bilen igen.. Visst Mia och Rebecka, jag har flygit förr, men det här var en helt ny upplevelse!

Och som pricken över i:et, "Emil, vad gör du för att hålla kroppen i trim?".



// emma h

Inga kommentarer: