onsdag 19 augusti 2009

Dagarna som passerat har varit händelserika. Så händelserika att jag inte vet när jag gjort vad.

Igår avslutades iallafall ett seriöst samtal om både utseende, fetma, framtida yrken, mytomaner, avgaser med mer kring 02.15 tiden. Stopptiden 01.00 vi satt upp för att kunna vända på dygnet i tid innan skolan börjar med mördarschemat, sket vi i på grund av att vi var alldeles för långt ner i skiten. Tacka vet jag när man börjar se ljuset! Dom mörka tiderna är dock förbi nu och för alltid, och vi blickar framåt med ett hopp om att tvåan inte blir så jobbigt som den ser ut att bli. Hoppet är det sista som överger en, och jag tänker inte sluta hoppas, för det ser mörkt ut.. Men som sagt, ljusa tider!

Börjar alla dagar 08.00, och slutar endast fredagar innan 16.00.. Yes.

Imorgon lämnar vi storstan och beger oss ut i vildmarken och min stuga. Vad som händer där ser vi där och då. Kan nog bli en hel del..

// emma h

1 kommentar:

i know you want me sa...

du är ju mitt ljus i tunneln hottie ! he he... helan och halvan, you know