fredag 9 oktober 2009


"Emma, om jag var ekonomiskt oberoende skulle jag köpa dom där åt dig!". Det är bra att veta att man har vänner som ställer upp för en när man själv har det svårt. Synd att vi alla verkar ha det lika svårt i dessa tider bara. Undra när min ekonomi började gå utför? Under samhällsen så trodde jag det berodde på sommaren, men jag kom på att det var exakt lika knapert innan den.. Det enda positiva med att nästan inte ha en enda krona på kontot är väl att man inte är något lyckat offer för tjuvar. Man ska ju alltid se det hela från den ljusa sidan!

Trots ekot som hörs inne på kontot så är jag faktiskt glad. Ikväll ska jag och mina kära vänner lämna soffa och Idol bakom oss och göra kvällen till en flipp, vilket gör mig ännu lite gladare.

// emma h

1 kommentar:

tiina sa...

klackarna i taket! :D