lördag 2 januari 2010

Härligt att äntligen vara en i gänget. Åtminstone i en dag till, sen blir Tiina vuxen. Jag har faktiskt ändrat mig angående att skippa åldern 17. Jag vill helt klart leva sista året som barn, spela Doodle jump till fyra på morgonen, kittla nån jag tycker om tills han blir sur, göra asfula miner bara för att det är svinkul, asgarva till omogna skämt, leva speedad i ett år till helt enkelt. Fast jag tänker nog inte lägga ner något av det där om ett år bara för att en sjua blir till en åtta, nej, man vill ju inte gå och bli tråkig bara för att man fyller vuxen.

Nyår var iallafall svinbra. Började hemma hos Tiina med mina brudar, sen drog vi upp till Mange i en discotaxi tack vare födelsedagshatten Mia gav mig! (det var asballt kan jag lova!) Tolvslaget uppe på stan med en puss, och resten av kvällen är på en himla massa ställen. Så ett år kvar nu iallafall. Spännande att se vad som har hänt tills dess!


// emma h

Inga kommentarer: