onsdag 20 januari 2010

Idag (eller är det imorgon?) har jag fått härliga pengar in på kontot, så jag bjöd en thainörd på lite thai. Det var gott och mysigt. Idag har jag däremot inte fått träningsvärk efter spinningen igår vilket var väldigt konstigt.. innebär det att jag är så pass biff att jag kan slänga mitt gymkort? Nja, nybörjartur.. Igår har jag inte heller sett några privata delar på en av mina lärare, och glad är jag för det. Sanne har berättat att hon nog fått men för livet. Jag lider med dig kompis.

Imorgon har vi ett "härligt litet prov" som Uffe brukar säga. Skulle jag få förklara det hade jag sagt "ett riktigt äckligt megastort prov". Men har vi överlevt det förr klarar vi det nu. Och det som inte dödar.. sen kan jag ju alltid tänka på den härliga statoilkorven jag och Sanne ska ta imorgon kväll tillsammans med lite samhällsplugg om feminism, passar oss perfekt. Vi är i en korvperiod, men har hört att om man kör på en cheeseburgare där så kommer man aldrig vela köpa en enda korv till. Jag vill inte fastna så jag kör på en hederlig french hotdog.

Nu ska jag dyka ner i nkn igen. Adjö.

// emma h

Inga kommentarer: