tisdag 16 februari 2010

På senaste tiden har jag insett att:
Jag och Sanne är grymma på swot-analyser trots att vi inte riktigt vet hur man gör, jag borde börja designa kallingar med tanke på alla <3-dag. Jag ska aldrig mer köpa mackor från fiket när (låt oss kalla honom Urban) Urban står i kassan, man inte ska jobba med killar när man håller på med marknadsföring - dom tänker bara på stora bröst när dom får höra att vi ska göra reklam för ett schampo. Jag borde ta tag i mina drömmar jag hade som barn, bagare kanske är något för mig trots allt, jag borde gått teknik istället för samhälls, mattelärare kan dra roliga skämt och även att jag ska sluta lyssna på mina inre röster. Man kan faktiskt bli schizo bara sådär.

Nu ska jag äta semlor, utan mandelmassa. Mina smaklökar är inte mogna nog för den smaken. Ännu.

Inga kommentarer: