fredag 9 april 2010

Från Kiruna till Katterjåkk, från en familj till en annan, från mulet till strålande sol. På påskafton åkte jag alltså mot min sol och den riktiga solen. Samtidigt som vi hoppade på tåget i onsdags för att åka hem kom Herr Ågren.. Har iallafall haft riktigt kul där uppe, åkt skoter och åkt "skoter", åkt skidor, stekt, KÄKAT, lagat mat, vunnit i plump, med mer. Bästa påsklovet någonsin iallafall!

Igår träffade jag mina kära vänner (-Sofie av en speciell anledning och Sanne som kommer hem snart!! WIHO!) för att köpa en present åt Sofie som blivit vuxen hon med! COOLT. Jag är avis, men den dagen kommer väl för mig med.. nångång.. Ikväll ska vi iallafall till henne för att fira!!

"Jag slår vad om 50kr att du inte kommer gå och springa imorn!", så i morse fick jag ge mig ut för att chocka och visa att jag kan. Du är skyldig mig pengar Magnus.

// emma "hurtbullen" hedin

Inga kommentarer: