tisdag 11 maj 2010

Försöker få ner en invandringspolitik som får Peter att ramla av stolen. Ser helt klart bra ut hittills. Annars så har jag idag fått långledigt vilket känns ganska sådär superbra. På torsdag ska vi ha klassfest, lite mysko dag kanske, men vad fan, "fredag hela veckan" ni vet.

Ikväll ska jag ta med mitt pick och pack till Mange och leva där ett tag tillsammans med han och Loke. Och om mindre än två veckor tar jag mitt pick och pack och drar till Cypern! Wihoo!! Sen är det två veckor kvar till sommarlovet, vårat SISTA sommarlov. Och under det ska jag käka så mycket glass att jag rullar fram, käka mjukglass med Mange och trycka den i fejset på han (har alltid velat göra det!!!!), åka till Gotland och lära dom säga "Keno, lätt att vinna!", åka till Rhodos med mina underbart trevliga brudar, förhoppningsvis inte bli snurrig i skallen av bokföringen jag ska jobba med. Yes, sen får vi se vad den mer har att bjuda på.

Nu ska jag bjuda på mig själv och sjunga som uppskattas så mycket av min familj! (Mange tycker jag borde söka till Idol)

// emma hedin (Idolvinnare 2010??)

Inga kommentarer: