onsdag 6 oktober 2010

Fan vad tråkig jag är. Dryg också för den delen. Folk tar omvägar för att slippa möta mig i skolan. Jag svarar inte när folk skriver åt mig på chatten. Fan vad dålig jag ääär... neeeee. Allvarligt. Jag ser bara sur ut när jag koncentrerar mig, och att gå omkring i skolan kräver väääldigt mycket koncentration. Sådeså. Och varför jag inte svarar på chatten är helt enkelt för att jag är för cool för personen som skriver (Mange, Sanne, Rebecka, Mia, Tiina och Sofie, där har ni anledningen).

Angående tråkig förresten. Det är min ålder som är tråkig. OKEJ? En åtta kommer kännas sååå mycket bättre. Speciellt med tanke på att jag blivit lämnad kvar själv som en omyndig, ovuxen, ostor, odansande, okrogande tjej. Rebecka gick över till den mörka, eller suddiga sidan igår faktiskt. Självklart är jag glad för hennes skull.. (not). GRATTIS REBECKA!! Mina föräldrar däremot. PLANERING, har ni hört talas om det? Stackars stackars född-på-sista-dagen-av-året-mig. Fast jag överlever nog, och fan vad jag är ung (snygg och sexig)!!! Till skillnad från de dissade människorna på chatten. Dags att färga bort den gråa utväxten kanske...

Inga kommentarer: