måndag 25 oktober 2010

Världens äckligaste söndag. Men man behöver väl sånna också för att kunna njuta av dom bästa. Idag är iallafall en bra dag. Efter några x-antal timmar på Safari så har jag kommit fram till att jag ska bli en självständig, stark kvinna. Det här kommer jag klara av med hjälp av mina vänner och Sannes snart färdiga egna lägenhet. Där ska jag bo stundvis. Sanne kommer vara så less på mig att... neeee. Sanne blir aldrig less på mig (ELLER???!!!). Men Sanne, vi kan bli som man och hustru. Jag lagar mat, du hugger ved, vi eldar på i våran(din) lilla kamin, vi har myskvällar. Den intima delen skippar vi... Nej Sanne, bli inte rädd nu. Jag kommer komma och hälsa på med jämna mellanrum med kanske en kladdkaka eller två så kan vi sitta därinne och filosofera om allt möjligt. Kanske leta skatter under din soffa? Kanske leka Spice Girls och börja bråka om vem som ska vara vem? Kanske hoppa i din säng tills en bräda går av under? Kanske kolla vad som händer om jag klipper mig i läppen? Kanske laga ett hål i ditt fönster med gamla mjölkpaket vi hittat i din grannes soptunna? Eller vänta nu, har vi redan gjort allt detta??




Inga kommentarer: