torsdag 4 november 2010

Den kommer fram på natten och gömmer sig på dagen - putrumpan. Nu pratar jag inte om min egna rumpa som är precis sådär perfekt saftig, utan jag pratar om Magnus aka utputaren numero uno. Varför delar jag med mig av denna information till er som verkligen inte har något som helst med detta att göra? Jag är desperat. Jag vill få EN natts sömn utan att typ ligga halvvägs ner från sängen, så snälla vad ska jag göra? Magnus svar på det hela när jag tog upp detta med honom (för ungefär 1 miljard år sedan när detta en gång började) var: "Men vadå, du var på min sida av sängen?!". Jaha där har vi förklaringen tänker ni. MEN är det rättvist att av min 120 centimeter breda säng ska jag få 20 centimeter? 20 centimeter? Det är tur att den där mannen får mig att bli sådär barnsligt glad för annars hade han fan fått smaka på mina biceps (som förövrigt växer (inte för att dom behöver det men..))..

Annars har oktober blivit till november, mindre än två månader kvar till 18, och jag och utputaren ska 2 december till Stockholm och det längtar jag såhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket till!

Inga kommentarer: