onsdag 10 november 2010

Eini och Kerstin helt själv i Asien.. Men herregud, vad ska två 80+are göra i Asien och hur ska det gå? Nej ni, jag pratar inte om två pensionärer inte, utan om två helt pigga (kan kanske ifrågasättas) 19åringar. Frågan "hur ska det gå?" återstår dock och det får väl framtiden utvisa. Med tanke på att jag står väldigt nära en av dessa två har jag mina onda aningar om att både det ena och andra kommer hinna hända innan de landar i Sverige igen. Igår hörde jag en diskussion i vårt kök om hur många par trosor man ska ha med sig o.s.v. Vem som sa vad vill jag inte gå in på, men att använda bikinitrosor som vanliga trollor och att bada med dessa på kanske kunde räknas som att tvätta nämndes.. Någonting säger mig att om de kör på det alternativet kommer de få uppleva Asien på helt egen hand.

Ta med tvättmedel.

1 kommentar:

t, sa...

haha fan va bäst! :D