fredag 21 januari 2011

Min frånvaro har varit planerad (tro aldrig något annat). Jag tänkte att de få trogna läsare jag har därute skulle bli lite less på mitt tjat om Thailand hit och dit. Nu har jag lugnat ner mig och har insett att ska jag tjata på om det i de sex veckor som återstår innan vi knallar omkring där, så kommer framförallt alla runt omkring mig vilja slänga det tyngsta och närmsta föremål i skallen på mig. Samt att jag själv kommer vara less på Thailand innan vi är där. Så jag tänkte bara säga såhär (den här gången): jag ser fram emot det (som ett barn på julafton, som en xxxxxxxxxxxxl:are när den får höra att det blir hampis till middag, som en rökare när den får höra att det blir "ciggregn" istället för "godisregn", som... Äh ni fattar..)

Nu ligger jag i soffan uppe i Katterjåkk. Den här helgen blir som förra, alldeles perfekt mysig och lugn. Nästa helg dammar jag mest troligt av dansskorna och beger mig ut i dimman. Den som lever får se!

Inga kommentarer: