måndag 3 januari 2011

Trodde aldrig att jag skulle få säga det här, jag trodde faktiskt att jag skulle hinna få grått hår, skäggväxt och till och med dö innan. Men hörrni, jag är ÄNTLIGEN 18!!!! Nyår var great, några missöden hann ske men vad fan, jag är glad för det! Började 12 pers här hemma och sen åkte vi upp mot ferrum där jag dansade tills jag blev svettig.

Några tips från mig till dig: 1. Ta inte en tequila fast du tycker att du behöver det. 2. Förresten.. Ta ALDRIG en tequila. 3. Ta aldrig på dig skor med 13,5 cm hög klack, visst du får jävligt snygga ben, men det är inte värt det. 4. Om du mot dina onda aningar tar på dig skor med 13,5 cm hög klack, dansa inte på ett trägolv, då kan du lätt hänt dra ett oanat dancemove som liknar bärplockning. 5. Kom inte på att du ska byta skor 23.45 för då kan det hända att hela Kiruna står före dig i garderobskön, och din kille kan bli lite grinig...









































(snodde några foton av Brolla!)

Inga kommentarer: