fredag 27 maj 2011

MÖSSPÅTAGNING. Och vädret är helt okej, för att vara Kiruna. Jag menar, det varken regnar eller snöar (men det kommer väl...). Såå, jag är nöjd! Om ungefär 40 min ska jag vara i lokalen tillsammans med min klass, börja pimpla vin (väldigt lugnt då jag inte kunnat käka normalt på hela veckan) och klockan 12 sticker vi till järnvägsparken för att ta på oss våra fina vita mössor! Fan vad kul och coolt.

Betygen är satta, jag kan andas ut och säga att jag gjort det förjävla bra under tre långa, men samtidigt snabba, år. Känns som att det var igår vi var ettor, när man kände sig som djur i bur p.g.a. alla blickar, men samtidigt så har det hunnit hända så sjukt mycket, både bra och dåligt. Meen allt det har lett fram till hur det ser ut idag, så allt gick ju riktigt bra trots att det inte verkat så alla gånger!

Nu börjar allt!!!!

1 kommentar:

Frida (http://minx.blogg.se) sa...

Jag och Kali ska komma och glo på mösspåtagningen :)