onsdag 20 juli 2011

Försöker varva ner. Korvar och burgare snurrar runt i min skalle, kommer jag få men för livet efter en sommar på Statoil? Ett beroende har jag iallafall fått, french hotdog-beroende. Det är sjukligt gott. Speciellt om man fyller brödet med "Emmas special". Det är grejer det!



Något annat som är värt att nämnas är att jag, under dom två senaste veckorna har varit ute och sprungit mer än jag gjort under två års tid. Jag vill inte ens mörda Mange nu när vi är ute och kutar. DÅ är det verkligen något som har hänt.. Men jag gnäller inte, springa är ju trots allt härligt (om man stänger av alla känslor under tiden man gör det).


Lägenheten blev tyvärr inte vår, men skam den som ger sig! Nu är nerflyttningsdatum nästan bestämt iaf, antigen den 12 eller 13 augusti drar vi. Så efter denna vecka är det bara två veckors jobb kvar! Skönt. Nu gäller det bara att ta tag i det sista, sen ska vi ner och röra om i Göteborg!

Inga kommentarer: