fredag 8 juli 2011

Torsdagskneget är slut, superspeedad efter 9 timmars jobb ligger jag i sängen och försöker bli lite trött. Mina mungipor har stannat i ett läge där det ser ut som att jag ler hela tiden, en massa timmar i kassan har satt sina spår helt enkelt. Men, man kan ju tydligen lura kroppen att man är glad om man ler lite, faaast jag behöver inte lura den för glad är jag allt! Den här helgen jobbar jag 10-16 (lyxpasset), nästa helg är jag ledig, och en vecka efter det packar jag och Mange väskorna för att spendera en vecka i Göteborg (vår blivande bostadsort) och på Rossö (vårt blivande helgshängställe). Sa jag att jag har asbra vänner, pojkvän och att mamma, pappa och syrra är hemma också? + Att efter jag och mange kommer hem från vår minisemester så är det bara 2,5 veckor kvar tills vi flyttar! Vi ska flytta... och FY FAN VAD KUL DET SKA BLI!!!!!!

Det jag oroar mig mest för att första dagen man ska till skolan. Jag kommer bajja på mig.. Hur fan ska man hitta dit man ska? Tänk om man är trögast i klassen? Kan inte någon bara berätta för mig hur ALLT ska gå till??! Jag gillar som sagt att planera.

Inga kommentarer: